2013

 
Första inlägget för i år!
Hej! 
Hur mår ni? själv är det väldigt bra och jag har haft ett Väldigt roligt och mysigt slut på -2012 och en väldigt bra början på -2013. Igår kom några gamla kompisar över, som jag inte har träffat sen i somras. Grannarna kom över också så det var väldigt trevligt. Somnade väll inte förrän kl 04:30 eller nåt? Vi badade ute i jacuzzin, smällde raketer och kollade på en film typ.. Hur har erat nyår varit?
Visst är det många som säger att deras -2013 kommer bli underbart? Även jag men i år kommer det värkligen bli underbart. Åka till Italien, praoa, konfrimera mig, bli 15,få köra moppe, skaffa körkort! Lär ju bli helt underbart 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback