Dagens

 
I dag har jag varit i centrum, köpte att par jätte fina jeans på Vero Moda.
Ville egentligen ha ett par andra, men de var trasiga. Så då fick det bli dom här, ska köpa dom andra sen också ska bara hitta ett par hela i min storlek.
Miliam döptes idag också så vi var i kyrkan några timmar och träffade nästan alla i släkten på Pappas sida, jätte mysigt.
För nån timma sen tog jag en långpromenad med mina hundar, så skönt att bara gå i skogen där allt är tyst och man hinner tänka ett tag utan nån som stör.
Men såklart kan det ju va mysigt att gå med nån så man kan prata om lite allt möjligt.
Fina Miliam och hans Gudfar och Gudmor
Cupcake
puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Gud så söt! Kolla i gärna in min blogg om ni vill! :)

2012-11-20 @ 16:43:19 / URL: http://nattstad.se/juliaweidolf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback