Hår tips! Lockar utan värme!

Nu tänkte jag berätta er hur jag fixar mina lockar på morgona. Jag använder ingen värme. Det jag gör att att jag duschar på kvällen och innan jag lägger mig sätter jag upp mitt hår i en bulle/knut lågt ner på mitt huvud. Då när jag vaknar är mina toppar fortfarande fuktiga. Det jag gör sen är att jag delar upp håret på hälften och lägger fram dom. Sen börjar jag twista dom stora sektionerna och twistar till håret är så gott som torkat och då får man lösa och "naturliga" lockar! Så här har ni ett lite tips! Och det tar bara 5-15 min beroende på hur torrt ditt hår är när du börjar snurra håret!

// Sandra

 

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Åh, snart. Ska pröva göra det med lockarna. Men jag har ganska kort hår, ganska tunt också. Men det kanske fungerar iaf? Jätte fin blogg btw :)

2012-12-05 @ 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback