RED

Måste verkligen rekomendera ett helt underbart album!
 
Det är RED av Taylor Swift. Det är helt underbart och det talar till en på så många sätt. Det finns inget albumt som jag älskat mer en det någonsin tror jag. Jag älska Justin´s Believe och massor av andra men den här tar lätt första platsen av alla album hittills, enligt mig. Och även om man inte gillar Taylor så kommer man göra det efter man hört det här albumet. Hon har ett helt nytt sound. Det är lite mer poppig och bara helt underbart. Den finns inte på spotify men den är såå värd att köpa och det kostar ju inte så jätte mycket, 149 :-
 
Jag har ingen speciell favorit ur albumet men jag tror det är The Last Time feat Gary Lightbody
 
 
Och så gillar jag verkligen Stay Stay Stay
 
 
// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback