Min föralltid

Hej, har inte haft så stor lust att blogga nu dom senaste dagarna pga att vi har fått reda på att min lilla älskling Diesel har fel på sina armbågar.. Han har haltat lite nu ett tag så i går så åkte Mamma in med honom till vetrinären då vi fick veta att hans armbågar är något knas med, så på onsdag får vi förhoppningsvis veta om man kan opperera honom eller om vi är tvungna att låta honom gå till himelen. Så förhoppningsvis blir allting bra och det går att operera honom, vi får se det då helt enkelt. Känns bara så orättvist Diesel är värdens finaste hund, så busig och alltid på bra humör, han är för liten för att få sånna här besked, bara 1 år gammal kille.
Älskar dig gubben <3
Min lilla bebis, bara någon månad gammal <33
/Mikaela

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Åh vilken söt hund! Min hund hade liknande problem men det gick att fixa med operationen! Kram jassy!

2012-12-05 @ 09:49:32
Postat av: Anonym

ÅÅ så söt !!! Krama från mig hihih

Svar: hihi, tack <333
usteens.blogg.se

2013-01-02 @ 00:24:02 / URL: http://www.nattstad.se/julija

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback