2012-12-05

Bild från Elins insta, följ oss gärna där @elinberglund_ @mikaeladahlquist @sandrissa98

Hej, hur mår ni?
Just nu sitter jag i sängen och är sjukt förvirrad, av alla dessa tarmar, tjocktarmen, tolfingertarmen, enzymer, hatar prov alltså!! Haha men det ska nog gå bra iaf? I dag var värdens bästa Elin här och vi fick sluta tidigare pga snöstormen här i Stockholm.. Sjukt jobbigt det blåser och man måste typ skotta hela tiden!! Så nu hoppas jag på att det är snö stor imorn också så vi slipper gå till skolan. hehe.. Imorgon har vi ett jätte stort NO prov och jag är typ sjukt förvirrad, men jag ska plugga imorn innan skolan (lär mig alltid bäst av att sitta och plugga in allt tidigt på morgonen ist för efter skolan) Men Jag och Elin satt typ nere hemma hos mig, drack oboy, åt lunch, snackade, skrattade, sen provade vi det där spelet man spelade typ hela tiden när man var liten, typ ett prinsess spel. Där man ska samla på sig ring, halsband, armband och örhängen sen får man ju inte glömma det viktigaste kronan, haha tror att alla tjejer har spelat det någon gång. haha kul kul.. vi hörs lite senare puss
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback